۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

whatever

با سلام و عرض خسته نباشید.
این منم مهتاب .
به برنامه ی "whatever" خوش آمدید.
در اینجا من ,میزبان شما درباره ی  بی تفاوتی های خود صحبت خواهم کرد.
بی تفاوتی اول:برای من مهم نیست که این ماه چند نفر از بازیگران هالیوود بچه دار شدند...به من چه؟؟ اونا کارشونو درست جلوی دوربین انجام بدن...بقیه اش به خودشون ربط داره...الکی هم اخبار ET  رو اشغال نکنن.
بی تفاوتی دوم: معلوم نیست چرا هر سال مراسم اسکار رو انقدر بزرگ می کنن؟قراره 8 اسفند برگزار شه ,از الان دارن الم شنگه به پا می کنن.من که میدونم Colin Firth  (وای. خیلی خوبه این بشر.) می بره...من که میدونم Christian Bale  می بره..من گه می دونم  Inception  می بره...این ها حقشونه ببرن.
(همه ی این ها در صورتیه که آقایان اسکار الکی تجاری بازی در نیارن.)
بی تفاوتی سوم:من چند روزی می شه که کلا بی احساس و بی تفاوت شدم..گفتم این برنامه رو راه بندازم تا شاید با ابراز این حالتم بتونم زودتر از دستش خلاص شم .
شما نیز با ارسال نظر, درباره ی بی تفاوتی های خود صحبت کنید.
مرسی از این که در این برنامه با من همراه بودید.
خدا حافظ.







هیچ نظری موجود نیست: