۱۳۸۹ بهمن ۱۳, چهارشنبه

the king's speech

جدیدا کم شده بود که فیلمی ببینم که خیلی روم تاثیر بذاره.
ولی پریشب فیلمی دیدم که واقعا روم تاثیر گذاشت.
The King's Speech 
نمی خوام پلات فیلم رو بگم .فقط می خوام بهتون بگم این فیلم چه چیز هایی بهم یاد داده.
من کلا آدم شجاعی نیستم. یعنی از نظر فیزیکی شجاعم،منظورم اینه که اگه بگن برو بانجی جامپینگ میرم. ولی از نظر اجتماعی شجاع نیستم.
یعنی اگه بهم بگن توی روی  فلان آدم برو وایسا بگو نه... برام کار سختیه،انکار نمی کنم...از این لحاظ آدم مرددی هستم.(دوست ندارم بگم ناتوانم.)
یا مثلا از  مدرسه فرار نمی کردم..(با اینکه دلم به شدت می خواست) چون از مدیرمون می ترسیدم.
نمی خوام بگم من مثل شخصیت اول این فیلم هستم و این شخصیت همین مشکل منو داشته.
نه  موقعیتش زمین تا آسمون با من فرق می کرد
فقط می  خوام بگم که این فیلم  شجاعت رو به من نشون داد..
می گم "نشون داد" به این دلیله که اصل شجاعتو من باید  یاد  بگیرم.شخصیت فیلم دائم  به دنبال یاد گیری شجاعت بود.(به نحوی ،نه دقیقا.)
امیدوارم  در آینده کم کم یاد بگیرم.

پ.ن: درباره ی ارزش هنری فیلم (همون طور که گفتم ) چیزی نمی گم... همین کافیه که بگم اگه اسم فیلمو سرچ کنین می بینید چقدر نامزد دریافت  جایزه های مختلف از جشنواره های فیلم شده..



هیچ نظری موجود نیست: