۱۳۸۹ دی ۲۳, پنجشنبه

حضرت والا

سلام
دیروز برای اولین بار بعد از تصمیم گرفتن در مورد تغییر رشته، به دیدن یک تئاتر رفتم.
کاری از حسین پاکدل.
حضرت والا.
موضوع ته مایه ی تاریخی داشت..
ای یک نقد نیست...من توی جایگاهی نیستم که بخوام چیزی رو نقد کنم.
ولی در کل خوشم اومد...غم انگیز بود.. ولی زیبا
طراحی صحنه اش خوب بود.
گریم خوب بود..
و بازی ... همه ی بازیگران نظر من رو جلب کردن
اول اجرا اندکی قاطی کردم...نسبت های بین کاراکتر ها مفهوم نبود..
ولی کم کم دستم اومد...
خانم رضوی 3 تا نقش داشت که با اینکه لباس های هر سه نقش اندکی شبیه بود ولی ایشان با تغییر صدا خوب توانستند نقش ها را برای بیننده تفکیک کنند
زمان ها در همدیگر تاب می خوردند ...ولی همه چیز قابل درک بود..
همین قدر می گویم بس است ..بروید ببینید :)

۲ نظر:

parisa گفت...

eeeeeeee manam mikham :-( khosh be halet :-)...rasti mahtab ye soale fanni :-D age bekham ghesmate nazaratamo farsi konam bayad chi kar konam???? har chi migardam peyda nemikonam....

Mahttie گفت...

فکر کنم کل بلاگرتو باید فارسی کی من این کارو کردم, اینجوری شد :):):)