۱۳۸۸ آبان ۲, شنبه

یک کنکوری

من یک کنکوریم.

زندگیم فعلا خیلی استرس داره.مهرم خیلی زود آبان شد.می ترسم.......می ترسم قبول نشم....رشته ام هنره ...می خوام نقاش و بازیگر شم.عاشق رشته ام هستم .ماهه.این وبلاگم واسه خودم ساختم. فکر نکنم کسی بیاد بخونتش ....شاید هم اومد ولی اصلا به من چه... می خوام توش همه چی بنویسم...داستان ....هر چی .....دلم شور می زنه باید درس بخونم ...پس چرا پای اینترنتم ؟؟؟؟؟می خوام خستگیمو با نوشتن تخلیه کنم.........تا سال دیگه که یا قبول شدم یا پشت کنکور موندم بیام ببینم که سال پیشش په حسی داشتم....

الانم باید برم درس بخونم.
.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

man ke midunam ke ba ye rteye khoob ghabul mishi

ناشناس گفت...

MobaraKe weBet.....
nemidooneSam :D
beHarHal baZam MobaraKe jiGaRrRr:D
isHalla ke migHabUli....
manO beGoO ke Sale Dge be vaZe to 2cHaraaaaaaaaaaaaaaaam :((:(( :S
Vali gHabUl misHi..mOtmaEn basH..!