۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

زندگی قبلی درخت من

کد 5752 رشته ی نمایش دانشگاه تهران
-این انتخاب اول و آخر منه!!
-مطمئنی؟
100%
-دیگه چی؟
-بقیه اش زیاد مهم نیست...ولی انتخاب پنجم عکاسی متمرکز...که اگه کنکور عملی تئاتر قبول نشدم، برم.
-هوممم
-قبول میشم
-آره بابا...نگران عملی هستی؟
-نه...نمی دونم...فقط می خوام کلاس هاش زودتر شروع بشه.
-هوا امروز خیلی خوبه..
-کجاش خوبه؟؟؟
-برای من که درختم، عالیه..
-مرگ یک فروشنده رو خوندم..
-قشنگه.
-تو از کجا می دونی؟تو که نمی تونی کتاب بخونی.
-من همه ی این نمایش نامه ها رو توی زندگی قبلیم خوندم..
-چی؟مگه توی زندگی قبلیت کی بودی؟
-راهنماییت می کنم...من توی تئاتر و فیلم اتوبوسی به نام هوس بازی کردم....کلی معروفم کرد.Actor’s studio هم درس خوندم...
-الکی نگو..ببین..اون کسی که تو میگی سال 2004 مرده...ولی تو از خیلی وقت پیش اینجایی!!
-مهم نیست چی فکر می کنی.... مهم اینه که من همونم...می خوای دیالوگ های Stanley رو برات کامل بگم؟؟
-مهم اینه که توالان درخت منی و من دوست دارم.
-ولی تو من قبلیمو بیشتر از من الانم دوست داری...عکسشو زدی به دیوار.
- اخه من که همیشه دارم با تو حرف می زنم نه با اون عکس!!
-...
-بیا دیالوگ های Stanley رو برام بگو.. منم میشم Stella ...یا …blanche
-باشه.مرسی حالم بهتر شد.

۶ نظر:

نیلـــــــو بهـــــــداد گفت...

وای مهتــــاب عالی بود!
اتوبوســی به نام هوس...
مرسی که خبرم کردی.

سمن گفت...

اتوبوسی به نام هوسو میخوام.......
به شدت!

غزال گفت...

سلام مهتاب جان
نمی دونم وقتی اومدی وبم می دونستی که کیم یا نه ولی می گم بهت واسه اطمینان هن همون disconnecهستم تو وب منفی مثل حامد بهداد
منم از وبت خیلی خوشم می آد
از این که لینکت کردم معلومه دیگه

Mahttie گفت...

نه نمی دونستم!!!!
ولی قبلا هم به وبت سر زدم خیلی خوشم اومده بود !!
چه باحال!!

غزال گفت...

جدی؟!
چه باحال
فکرشم نمی کردم
حتی ندیدم که لینکم کردی :)

نیلـــــــو بهـــــــداد گفت...

°
°
°
من آپـــــــــــم....